2009. augusztus 16., vasárnap

Dante medál

Volt megint maradék öt szem teklám. Mivel nem sok minta alapoz ötszögre, kénytelen voltam kitalálni valamit. Megint szerelmes vagyok. Egyfolytában :D

A neve azért lett Dante, mert nem tudom. Ez jutott eszembe, ahogy ránéztem a kész medálra.

I've had the last five brown imitated beads and because there are not too many patterns in pentangular shape I had to create something new. I'm in love again. As always.

Its name is Dante because I don't know. It was come to my mind as I looked at the finished pendant.


Második verzió, muszáj volt. Majdnem inverz.

Second variaton because it was a must. Nearly inverse.

4 megjegyzés:

  1. Az első Dante nagyon tetszik!!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez az ötszög megint telitalálat! Nekem is az első színe jön be jobban! De tényleg.... nagyon komoly lett a neve, én játékosabbnak érzem a medált.

    VálaszTörlés
  3. Berjo, igazad van a játékosságot illetően, de csak a második medálnál kezdtem el ezt érezni, az elsőre szerintem illik. Akkor meg már megvolt a neve, és az érzéseim nem engedik, hogy megváltoztassam. Ez biztos valami pszichológiai dolog :D

    VálaszTörlés

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger