2009. augusztus 5., szerda

Light Sky

Oké, többet nem jelentem ki, hogy többet nem fűzök Night Sky-t. Ez a minta túl szép ahhoz, akármennyire is macerás. Most mondjuk tényleg nem volt vele semmi nyűg, kifejezetten élveztem a fűzést, és még nem is derült ki közvetlen a befejezés előtt, hogy félrefűztem valamit az elején, amikor már a javításhoz több óra munkáját kellett volna visszabontani... (a kék verzióval ez volt). Szóval széplettjólett, nekem nagyon tetszik, kapocs természetesen még ezen sincs, mert az mindig mostoha. De a kéken már van, akár hiszitek, akár nem. :) A nevében az egy betűt meg azért cseréltem le, mert a színei inkább ezt igénylik, egyébként a párom szájából egyszer így hallottam félre a minta nevét, és megtetszett.

1 megjegyzés:

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger