2009. augusztus 9., vasárnap

Sultan

Bigybogy, bár én ritkán bogyózok, de ez a minta valami veszedelmesen jó. Egyszerű, és mégis annyira mutatós, hogy... hű. Fogok még szerintem párat csinálni más színösszeállításban. Fülesnek, természetesen, mert - kövezzetek meg - én nem tudom elképzeni, hogy egy ekkora, vagy ennél nagyobb gyöngybogyót a nyakamban hordjak, és más nyakán is furcsállom, mégis mindenki ilyesmiket csinál belőlük... Olyan fura, hogy úgy eláll, meg... nem is tudom. Ízlések és pofonok :) Ettől függetlenül gyönyörűnek találom őket, és jópár mintáját is már letöltöttem a gépre, de szerintem azokból se nyakbavalót fogok készíteni. Aztán az is lehet, hogy ha lenne ilyenem és kipróbálva megszoknám, más lenne a véleményem.

No, eleget filozofáltam, itt a kis kékséges Sultan. Kkrisztának pedig köszönet, amiért megalkotta ezt a szépséget!


Beaded bead. Although I make these things rarely, I think this pattern is excellent. Easy and looks very well, I'll make more pieces in other colours. Of course earrings because I can't imagine wearing a beaded bead in the size of this or bigger on myself or somebody else... it's so... strange to me. No problem, there's no accounting for tastes. Apart from this I think these jewels are beautiful and I downloaded lots of patterns but I won't make necklaces using them.

So, here's my blue Sultan by Kkriszta!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger